قالیشویی در اسلامشهر | تلفن 56126527 | قالیشویی ماهان

بهترین قالیشویی در اسلامشهر


قالیشویی ماهان در اسلامشهر

 

 قالیشویی ماهان بزرگترین و مجهزترین کارخانه قالی شویی

در منطقه جنوب غربی استان تهران اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم


 

""ما در این مقاله سعی داریم ویژگی ها و خدمات بهترین قالیشویی در اسلامشهر را خدمت شما همشهریان گرامی معرفی نماییم مطالبی که می تواند شما را در انتخاب یک موسسه معتبر قالیشویی برای استفاده از خدمات آن در اسلامشهر یاری کند در ادامه با ما همراه باشید""

 

 


 

قالیشویی ماهان مطمئن ترین ، متخصص ترین و البته ارزان ترین

 

 

مطمئن ترین قالیشویی در اسلامشهر هستیم چون برای تمامی خدمات فرش و قالیشویی ضمانت کتبی شستشو و سلامت فرش ارائه میدهیم و نیز دارای بخش کنترل کیفیت هستیم و برای همین احتمال کثیف ماندن فرش مشتری به صفر میرسد و فقط در صورت رضایت 100% موقع تحویل فرش ، هزینه دریافت می شود.

 

تخصصی ترین قالیشویی در اسلامشهر هستیم چون استادشوران مجموعه ماهان ، کاملا به انواع فرش دستباف و ماشینی شناخت کامل دارند و فرش با توجه به جنس و نوع آن ، با روش مناسب خودش شستشو می شود.

 

شفاف ترین قالیشویی در اسلامهشر هستیم چون هم قیمت ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه هست و قیمت خدمات فرش با توافق مشتری انجام میشود و هم چنین بطور شفاف تمامی فرآیند شستشوی فرش به مشتری نشان داده میشود چون اعتقاد ما بر این هست که حق هر مشتری است که دقیقا بداند فرش چگونه شستشو می شود؟

 

ارزان ترین قالیشویی در اسلامشهر هستیم چون قیمت های ما در قبال کیفیت خدماتی که ارائه می دهیم کاملا مناسب و واقعا ارزان است این ویژگی یعنی تضمین قیمت همراه با دریافت بهترین کیفیت خدمات باعث شده  اکثر مشتریان بعد از تجربه اول جز مشتریان دائمی ما شوند و نیز ما را به آشنایان خود معرفی کنند.

 


 

شستشوی فرش  دستبافت در اسلامشهر

 

شستشوی کامل فرش با شوینده های استاندارد و کاملاً خنثی انجام می شود ، زیرا موادهای اسیدی یا قلیایی به فرش آسیب می رساند. شستشوی فرش باید در بهترین قالیشویی در اسلامشهر به روش سنتی توسط استادکاران خبره انجام می شود .

مراحل شستشو به این صورت است:

بازدید از فرش قبل از شستشو توسط کارشناس – عملیات خاک گیری فرش و آماده شدن برای شستشو – شروع شستشوی فرش ها توسط استادکار با تجربه به روش سنتی با استفاده از مواد شوینده استاندارد بدون تداخل رنگ و در آخر فرش شما به روش طبیعی خشک می شود و نیز برای تحویل مجددا توسط کارشناس تایید میشود و به صورت لول و کاور شده تحویل مشتری داده می شود.

 


 

شستشوی فرش  ماشینی و موکت در اسلامشهر

 

با توجه به تنوع بالای فرش بر اساس تراکم و شانه فرش ماشینی و نیز نوع الیاف به کار برده شده ، دیگر نمی توان گفت که برای شستشوی فرش ماشینی تخصص نیاز نیست و حتما باید هر فرش ماشینی با مواد مخصوص و روش مناب خودش شسته بشود .

ما با توجه به تجربه چندین ساله خود و نیز تعداد بالای چندین هزار مشتری که در طول سال  خدمات قالیشویی ارائه می دهیم تجربه و تخصص بسیار زیادی در شستشوی تمامی فرش های ماشینی داریم

 


 

رفو و بازسازی فرش در اسلامشهر

 

قالیشویی ماهان اسلامشهر با همکاری بهترین رفوکاران فرش در این مجموعه فعالیت می نمایند. عواملی زیادی وجود دارد که باعث از بین رفتن ظاهر فرش شده و آن را از بین می برد 

از جمله می توان به :

 قرار دادن گلدان روی فرش ، وجود فرش در محیطی مرطوب ، شستشوی فرش با مواد شوینده نامناسب و ریختن مواد شیمیایی و  مایعات روی فرش و… اشاره کرد که سبب شده تا فرش در معرض پوسیدگی قرار بگیرد

رفو کاری فرش :

 از این رو با رفو کردن فرش می توانید این آسیب ها را برطرف نمایید. آسیب دیگری که با روفو گری قابل ترمیم است ، پارگی فرش است. همچنین نقایصی مانند سوراخ ، پارگی ، سوختگی و … که در فرش به وجود می آید را می توانید با خیال راحت با رفوکاری  در کارخانه همیشه تمیز برطرف نمایید.

 


 

قیمت خدمات قالیشویی در اسلامشهر

 

قیمت قالیشویی در اسلامشهر ؛

قیمت خدمات، برای تمامی قالیشویی های مجاز زیر نظر اتحادیه تعیین می شود. برای دیدن جدول کامل به صفحه قیمت خدمات مراجعه نمایید:

 

نام خدماتقیمت خدمات
شستشوی فرش25/000 تومان
شستشوی فرش دستبافتتوافقی
شستشوی موکت 15/000 توان
خشکشویی مبلمان 7 نفره550/000 تومان
خدمات رفوگری و ترمیمیتوافقی

 


 

مناطق سرویس دهی قالیشویی در اسلامشهر

 

 

یکی اصلی ترین مناطق سرویس دهی قالیشویی ماهان در شهرستان اسلامشهر قالیشویی در واوان می باشد


قالیشویی در قائمیه اسلامشهر


قالیشویی در سعیدیه اسلامشهر


قالیشویی درمحمدیه اسلامشهر


قالیشویی در مهدیه اسلامشهر


قالیشویی در زرافشان اسلامشهر 


قالیشویی در باغ فیض اسلامشهر


قالیشویی در شهرک توحید اسلامشهر


قالیشویی در شهرک امام خمینی اسلامشهر


قالیشویی در شهرک لاله اسلامشهر


قالیشویی در کاشانی اسلامشهر


قالیشویی در شهرک انبیاء اسلامشهر


قالیشویی درچهاردانگه اسلامشهر


"برای مشاهده ریز مناطق سرویس دهی قالیشویی ماهان در اسلامشهر رو آنها کلیک کنید"


قالیشویی در شهرستان بهارستان


قالیشویی در شهرستان رباط کریم


 

تماس با بهترین قالیشویی اسلامشهر

 

 

شماره تلفن بهترین قالیشویی در اسلامشهر و راه های ارتباط با ما ؛

سهل ترین روش برای ارتباط با بهترین قالیشویی در اسلامشهر از طریق قالیشویی آنلاین است که با کلیک بر رو آن به صفحه ثبت سفارش آنلاین منتقل میشوید و می توانید تنها با چند کلیک ساده سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید همچنین می توانید با  اشاره بر روی شماره تماس 02156126527 با ما تماس بگیرید. 

 

قالیشویی ماهان در اسلامشهر

 


 

سوالات متداول

سوالاتی که قبل سفارش شاید برای شما پیش بیاید


 

هزینه حمل و جابجایی فرش در اسلامشهر چقدر است ؟

 

ما برای حمل فرش در محدوده شهرستان بهارستان سرویس رایگان داریم ، همچنین برای جابجایی فرش در طبقات و پله ها ، هیچ هزینه اضافی از مشتری دریافت نمی کنیم و تحویل فرش داخل منزل می باشد.

برای مشاهده قیمت ها در اینجا کلیک کنید.

 


 

آیا همه جای شهرستان اسلامشهر سرویس دهی دارید ؟

 

بله ، مجموعه ماهان برای خدمات دهی به مشتریان با ایجاد شبکه گسترده حمل و نقل در سراسر شهر اسلامشهر آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد. مناطق تحت پوشش قالیشویی ماهان : سراسر شهرستان اسلامشهر و حومه

جهت مشاهده لیست مناطق قالیشویی ماهان در منطقه جنوب غربی استان تهران در اینجا کلیک کنید.

 


 

 

آیا کارخانه قالیشویی ماهان دارای مجوز کسب و کار می باشد؟

 

بله این کارخانه دارای مجوز رسمی کسب و کار از اتحادیه قالیشویان شهرستان بهارستان میباشد به شماره ثبتی (930111) 

جهت مشاهده و استعلام مجوز در اینجا کلیک کنید.

 


 

هر چند وقت یکبار فرش باید شسته شود؟

 

برای شستشوی فرش های دستباف تقریبا هر 4 الی 6 سال یک بار کافی است و برای فرش های ماشینی سالی 1 بار توصیه می گردد.

 


 

چرا فرش ها موقع شستشو و تحویل چروک و شکسته می شود؟

 

متاسفانه به خاطر شستشو و خشک کردن غیر اصولی ( آبگیری به وسیله خشک کن دیگی ) ،فرش های ماشینی موقع تحویل چروک و یا شکسته می شود ، که ما در کارخانه ماهان با تجربه چندین ساله ای که در شستشوی فرش داریم . تمامی فرش ها به وسیله آبگیر های لوله ای خشک می شوند و سپس در فضایی کاملا بهداشتی آویزان یا پهن می شوند.

 


 

 

شستشوی سنتی بهتر هست یا اتوماتیک؟

 

با توجه به تنوع خیلی زیاد فرش ، نمی توان به طور قطع گفت که بهترین روش الزاما سنتی هست یا اتوماتیک ، ما هر ساله به بیش از 3000 مشتری خدمات شستشوی با کیفیت ارائه می دهیم.

 و هر فرش دستباف و ماشینی را به روش مناسب خودش شستشو می دهیم.ممکن هست بعضی از فرش ها با روش سنتی شستشو انجام شود و بعضی از فرش ها به صورت اتوماتیک و دانستن این نکته توسط متخصصان قالیشویی خوب در اسلامشهر در کارخانه تعیین می گردد.

 


 

چه تضمینی برای مشتریانی که می خواهند قالیشویی ماهان در اسلامشهر را برای بار اول انتخاب کنند وجود دارد؟

 

همانطور که برای مشتری اطمینان از تمیزی و سالم بودن فرش حائز اهمیت است برای ما هم اهمیت بالایی دارد ، زیرا ما بر این عقیده هستیم که اگر مشتری که بار اول از خدمات قالیشویی خوب ماهان استفاده می کند رضایت کامل و صد درصدی داشته باشد .

برای دفعات بعدی هم مشتری ما خواهد ماند و نیز ما را به چندین نفر از دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند . لذا توصیه ما به کارمندان مجموعه ،این است که همیشه باید سطح خدمات به صورت عالی و ویژه انجام شود و هر مشتری برای ما چندین میلیون تومان می ارزد. و فقط در صورت رضایت کامل مشتری ، پس از تحویل و بازدید از فرش هزینه دریافت می شود .

 


 

 

 

آیا مشاوره قبل از شستشو هم برای مشتری دارید؟

 

بله . ما طرح مشاوره و بازدید رایگان در خانه مشتری قبل از شستشو داریم که اینکار توسط کارشناسان خبره مجموعه ما انجام می شود.

 


 

 

چرا قالیشویی ماهان را انتخاب کنیم؟

 

اینجا بهترین قالیشویی در اسلامشهر است  که شستشوی فرش ها و خدمات جانبی آن ، در قالیشویی ماهان فقط به صورت درجه یک و اعلا می باشد که توسط استادکاران خبره و با تجربه و تایید توسط کارشناسان همیشه تمیز انجام می شود . همچنین استفاده از پودر و شامپو و دیگر مواد شوینده استاندارد مناسب هر فرش در ارتقای شستشو و حفظ دوام فرش تاثیر گذار است.

 

 


 

سخن پایانی

 

امروزه یک قالیشویی خوب در اسلامشهر خدمات متنوعی را ارائه می دهد. خدماتی مانند رفوکاری فرش ، رنگبرداری فرش ، ترمیم پارگی و سوختگی فرش و شستشوی  فرش ، پرده ، مبلمان ، تختخواب و … را ارائه می دهند.

 

چرا از خدمات بهترین قالیشویی در اسلامشهر استفاده کنیم؟

 

شستشوی فرش در خانه مشکلات زیادی دارد. بسیاری از موارد ، از جمله روش حمل و نقل فرش ، جایی که فرش شسته شد ، مواد شوینده ای که برای شستشو استفاده می شود ، روش شستشو و روش خشک کردن ، همه این موارد مشکلاتی دارد.

این درحالی است که شستشوی فرش در بهترین قالیشویی در اسلامشهر توسط افراد متخصص و مجرب انجام می شود. علاوه بر این ، استفاده از مواد شوینده مناسب ، ماشین آلات و تجهیزات قالیشویی اتوماتیک یکی از مواردی است که باعث می شود فرش شما در طی فرش شویی آسیب نبیند.

شستن فرش در خانه این روزها گران است. از نظر اقتصادی شستن قالی در کارخانه قالیشویی مقرون به صرفه است.

 


 

 

همین الان سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

 

"برای سفارش آنلاین در اینجا کلیک کنید"

 


 

برای برقرای تماس با کارشناسان ما بر روی شماره تماس زیر کلیک کنید.

 

"02156126527"

 


 

 

۵
از ۵
۲۱ مشارکت کننده